Mm så mycke som kan gå fel när de pratas..

Då va de lite fel igen när det snackas om personer..
Fick reda på att det hade pratats lite saker som va helt kånstiga förstod ingenting de va verkligen inte roligt att höra nått sånt så blev ju så klart sur..

Men de va ju inte enns mig det handla om och det förstår nog dom som jag känner att jag inte är en sådan person som håller på så har aldrig gjort och kommer aldrig o göra det..

Men saker kan misstolkas helt fel och då kan det gå åt skogen endån om de som jag blev sur va att jag haft ... med typ alla och inte använt ...... osv.. klart man blir sur när man vet att det inte är sant men har fått det uträtt nu och de känns bra men hoppas bara alla förstår det vill verkligen inte att folk tycker så om mig för man blir ju less asså..

Har verkligen kommit vidare i livet och mognat mer vill att allt ska vara bra och att allt skit snack bara försvinner ur mitt liv för vill inte ha nått sånt mer för man mår inte bättre av att hålla på att prata skit o säga saker som hänt eller inte enns är sanning.. så snälla prata inte med mig om nått sådant mer tack klarar mig bra utan...

Ja de va lite jag hade i huvet o hoppas nån tar åt sig vad man skriver och förstår livet inte är en lek....

Ha de (Jonas)

Kommentarer
Postat av: linda

folk idag har inget bättre för sig tyvärr hoppas allt bra annrss jonas du får komma hit o ta en sigg nån dag o babbla skit =)

2009-04-27 @ 09:35:22
URL: http://liindzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0